STALKERKU

Thursday 11 August 2011

PERJALANAN CINTAA :)

Bermulanyaa dari facebook dan terus ke hati :)


Facebook bukan saje tempat mencari kawan lame atau baru tapi facebook juga tempat mencari CINTAA :) Baik yang kekal lame ataupun cuma jadi igauan disiang dan malam hari pade budak zaman sekarang ni . Ade juga yang jadikan facebook ni tempat menhina mencaci mengutuk insan tercintaa Allahh . Ade juga yang digunakan untuk membuat jualan secare onnlinee .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Topic saya untuk hari ini bukan topic menghina atau menjual barangan online atau cari kawan okayy ? today nak story about dari facebook dan terus ke hati . Mendalam kan maksud dia ? heeeee bagi yang pernah melalui tajuk ini ape yang korang rasekan CINTA SIBER ni ? best tak ? ataupunn teman untuk kolot je . CINTA SIBER ni memang best kalau kita jujur dan ikhlas antara satu sama lain , seronok nya cuma 3 orang je yang tahu iaitu pasangan yang bercintaa dan Allah :) Orang lain bole nampak kita happy and sad tapi kebahagiaan teu mane bole nampak dengan mata kasar kan ? sebab sekarang ramai yang fake dia bahagia tapi sebaliknyaa dia cenderung dalam cinta betul tak ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ini kisah antara aku dan insan yang diberi nama NURUL IZZATI RAMLEE <3 Korang kenal dia ? maybe ade yang kenal dan maybe tidak kan ? people call her Ezard :) Okayy perkenalan kami bermulanya dari facebook , biase lahh bila dah addingg/approve kan mesti la kena tegur kalau tak baik takpaya adding/approve kan ? okayy dia im saya tanye kenape dengan wall saya yang sedih-2 berlaka akibat ex saya DHIA LINA NASIR :) huhu , dia sangat care jadi oranggg . dia buad saya sampai bersemangat kembali . Okayy sejak im tu kami pun terus change numb dan saya text dia " Yuu , ni numb I taww . save okayy "  korang ade ? takde kan so senyapp :) hehee dari situ lah kami mulaa textinggg , tarikh that time is 16 febuary 2011 . still ingat di otakk saya okangg ! then perkenalan kami berlaku pertelingkahan apabila saya dapat tahu dia ade gf , pade mulanya dia kate "story kita same" tapi sebaliknyaaa , hmmmm entahlahhhh maybe mereka dah baik balik . serius saya pun tak tahu kenape saya bole jelous dengan dia that time tak terkate tawww :) hahah kelakar gilaaa kan ? hahahiii lastly kami okayy then pada 19 febuary 2011 sepatutnyaa saya ingin join gath mandi manda di seremban tapi takde sape nak teman , serius doe sedih tak dapat perg . tapi mula ezard kate sanggup teman I tapii gila takot keluar dengan bf orang kan so tak jadi lahh that time tapi kami perg kuar "DATE" di kuala lumpur . best tak best lahh cite dia bila kami hang tu mula-2 senyap lepastu jadi riuhhh . awak ingat tak waktu kat foodcourt ts ? saya terkejut bila awak tetibe pegang tangan saya , aww *malu gilaa beb . Takkan saya nak tepiskan ? saya biarkann je lahh , since dari kejadian pegang tangan tu kami jenjalan pon pegang tangan , ahhh macam couple bak kate rakan-2 sayaaa . aww rinduu gila babenggg punyaaaaa moment tuuu <3 Baliknyaa kita balik sesame awak sampai hantar saya dekat KL SENTRAL kan ? that time kita sedih kan sebab nak pisahhh :'( padehal time keluar tu punya lahh lame berdatinggg :) hahaiiii ni namanyaaa gedikkk . okayyy malam tu pukol 00.59 kot dia mintak saya jadi couple dia sebab gf dia dah mintak break , korang bayangkan lahh betape happy nyaaa korang if korang di tempat sayaaa . saya terima cintaaa dia time tu tapi agak lambat siket sebab perlukan jawapan yang tepat dan padat . Huhuh lawakk la bila di ingatkan kembaliiiii :) 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tapi tak semua hubungan tu berakhir dengan happy juga kan ? 21 febuary 2011 saya terpakse menitis kan air mata yang terlampau laju akibat dapat text dari dia " awak , bole tak kalau saya nak g kat ex balik " cube korang bayangkann ape yang korang rase that timeee . sedih gila babi weyyy :( tapi nak buad macam mane kan ? act saya tak suka BERKONGSI KASIH jadi saya lepaskan dia perg dengan seribu satu airmata . redho dengan pemergian sidia yang tercinta dan sayanggg <3 Saya tak dapat terima sume ni jadi saya menghilangkan diri buat seketika sampailahhh one day kami contact balikkk and terus ajak hangout . 05 march 2011 tarikh kami hang selepas lamenyaa mendiamkan diri but that time dia dah single beberape hari , everyday saya akan check wall diaa :) heeeee , tu tandanyaaa cinta and sayang saya pade dia ikhlas and jujur . that time kami keluarrr , then macam biase lahh kami lepak-2 kan ? then balik kul 8 , malam yang same pukol 23.59 dia melamar saya kembali tapi this time agak susah saya nak terima sebab takot dipermainkan lagi :'( tapi saya buad keputusan yang tepat maybe saya terima dia dengan kate-2 dia yang sangat meyakinkan sayaaa , then kami BAHAGIA sehingga lah sekarangg . Sumpah 1001 dugaan yang saya terpakse lalui untuk pertahankan hubungan ni , serius ramai yang inginkann nyaa dari sayaaaa . saya tak tahu lahh sampai bila cinta kami ni bertahan , saya harap lame lahhh :) dia baik caring loving sumenyaa lahhh .


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tapi sejak kes yang menimpa kami baru-2 ni , hubungan kami semakin rengangg , cinta kamii tak kuat seperti dulu lagi , saya tak tahu kenape sebabnyaaa . sejak akhir-2 ni saya sering marahh diaaaaaa , dia seringgg degil dengan saya . hmm tahlaaa ape lahh musibah seterunyaaa kan ? saya janji akan tempuhh dugaan ni dengan baikk okayyy ? INSYAALLAH , yess Faa kuatt !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Awak , saya nak awak tahu yang saya sayang dan cintakan awak sesangat , awak ape pun yang berlaku harap-2 kita dapat jage relation kita , awak cinta and sayang saya benar-2 ikhlas dari hati ke hati , saya taknak pun orangg lain . saya mintak maaf sebab akhir-2 ni SSA serinngg text saya aand buad awak jelouss , saya dengan dia kawan je awak tak lebih SSA tu yangg over sangat . maafkan saya tawww , saya sayang and cinta awak soranggg je NURUL IZZATI RAMLEE <3 ILOVEYOUUSOMUCHH .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment