STALKERKU

Saturday 24 September 2011

KHAS BUAT BESTBUDDY TERSAYANGGG :')



NADEERA BARBIE DOLL SAYA ILOVEYOUU SOO MUCHH




Awakkk ,
Kite sedih awak nak benti college . Satu sem kita belajar sesame kan ? 6 bulan wey , bukan 6 hari . suka duka semua kongsi sesame tapi kenape awak nak sangat perg UITM tuuu ? Kenape lahh mama&papa awak beri kebenaran g sane :(( Seape nak ajar saya lagi lepas ni ? SUMPAHH sedih sangat awak :((


Awak ,
Ape pon keputusan awak saya hargaii awak , saya harap awak berjaya dalam hidup . Jangan lupa saya okayy ? Kite harap awak and kawan lain semua berjaya dapat segulung Ijazahh . Terus maju untuk masa depan okayyy ?


Awak ,
Kita dah anggap awak bestie kite tapi semua tu tak lame kan ? cuma 6 bulan je kita dapat bersame awak . Awak , kita sayang awak sangat-2 macam kite anggap awak bestie kita yang dah lame dah .


Awak jangan lupa kita okayyy ? Datang sini kalau awak freee , nanti kita hangout sesame okayy ? RINDU NANTI NAK MAIN BOWLINGGG , KARAOKE , LEPAK dengan awakkk :(( Awak jage diri di tempat orang okayyy ?


SAYA SAYANG SANGAT-2 nadeera <3

3 comments:

  1. faa , nad baca trharu gileerrr :') .... nad serabut laaaa sbb fikir bnda nii .... tula 6 bulan bkn 6 hari atau mnt :') .... nad igt lgi mse kite mule3 knl .... faa bising ..:') .... tulaaa stiap prtemuan psti ada prpisahan :') ..... sumpah nad sedih gilerrr ;')

    ReplyDelete
  2. Kan-2 :') tapi kite bole elak kan perpisahan tuuu :'(

    ReplyDelete