STALKERKU

Wednesday 7 December 2011

ILOVENBNC :)

Master NBNC :')
Ikie Bomoh 

Dalam banyak-2 group kat facebook tu , cuma NBNC (no boy no cry) saje yang bertakhta kat hati saya :') saya dah join group ni dekat 1 tahun lebih . HAHA dulu saya ade jawatan di sini , VVIP GIRL :') Atas sebab-2 yang tertentu saya menjatuhkan jawatan saya . Tapi saya tak pernah leave group ni , dulu group ni aktif gathering but now macam dah kurang sangat sebab banyak crew-2 dah buad haluan masing-2 :') but serius if korang join group ni and budak-2 gath ni korang akan tahu macam mane indahnyee dunia ! HAHA , serius rendu sangat nak hangout dengan dorang sume :'( agak-2 bila semua ni nak kembali macam dulu ? 

Dulu if ade gathering rutin kite first confirm dekat foodcourt ts sebab nak berkumpol , then makan-2 sambil tunggu yang lain , after that karaoke :') melalak sampai tak ingad dunia kan korang ? then perg shisha ? ouwwww sweed je rutin kite , bila nak balik tu mesti polok-2 kan ? awww rendu sangad-2 , bila ingat balik semua kenangan ni , aww sumpah sedih nak nanges je rasenye kan ? kite dah macam family kan ? even baru one day kenal , bising macam dah 100 tahun kenal , kalau gaduh sekejap je dah baik . tapi NBNC tak suka crew dia bergaduh kan sebab ape ? sebab KITE KAN SATU FAMILY <3

Hopefully , kite semua akan kembali macam dulu :') and Faa doakan NBNC akan terus berkekalan sampai bila-2 . Jangan pisahkan family yang kite bina selame ni <3

ILOVEYOUSOMUCH NBNC CREWW <3

NBNC CREWW <3
KAPET NBNC CREWW <3
JUNIOR REPUBLIC NBNC CREW <3

No comments:

Post a Comment