STALKERKU

Sunday 23 October 2011

23/10/11

SEMUANYAA BERAKHIR :'(




Antara kami dah takde pape lagi ,
8 bulan berakhir macam tu je ,
Aku lemah tok hadapi semua ni ,
Tapi aku kena kuatkan diri aku untuk semua ni ,
Aku kena terima semua ni yang dia bukan lagi hak milik aku kan ?
Aku sayang dia sangat-2 tapi aku takleh nak buad pape ,
Aku doakan hidup dia bahagia ,
Dia yang terakhir akan berada di hati aku ,


Kenape semua mimpi-2 tu jadi kenyataan ?
Kenape ?
Aku benci hidop aku ,
Aku sakit tok teruskan semua ni ,
Dia tak tahu kan ape aku rase ,
Kenape aku boleh jadi camtu .


YA ALLAH ,
aku perlukan hidop aku yang dulu ,
tolong lahh hentikan semua dugaan ni ,
Aku dah tak kuat nak hadapi Ya Allah ,
Bantu lahh aku ,
Aku merayu pada kau ,
Tarik la nyawa aku ,
Aku benci dunia aku ,
Aku benci diri aku ,
Aku benci life aku !

1 comment:

  1. if u are trying to give up wit ur lyf, it means, u dun apreciate even sigle day dat u have,, b srong,, evrythng gona b okay,,

    ReplyDelete