STALKERKU

Tuesday 25 October 2011

BERLALU MACAM ANGIN :'(

Setelah kite bina 1001 kenangan , pasti semua tu bakal terpadam kan ? kenape mesti ade perpisahan dalam dunia ni ? kenape ? kenape kau tidak pernah hargai aku ? kenape mesti aku diperbodohkan ? kenape kau mainkan cinta and sayang aku sedangkan aku beri kau MADU ? kenape weyyy #


Aku terlalu sayang and centa kan kau , tapi kenape semua ni berakhir kerana orang ke-3 ? kemane janji kau yang dulu ? aku orang terakhir dalam hidup kau , arghhh sial la puihhhh , semua tu menipu je . aku penad wey , sangat-2 penad untuk mempercayai kau lagi :'( kau seksa jiwa and raga aku kau tahu tak ? kau buad aku cam sampahhh je , kau buang aku selamba takde penyesalan , kau cari orang lain untuk ubat luka kau , tapi luka aku sape yang tanggung ? kenape aku bukan cam kau ? kenape hati aku takleh terima orang lain cam kau terima orang lain ?


Lakonan kau selame ni memang terbaik sayanggg , terima kasih atas segalanyaaa . seperti yang aku cakap , sakit kau sakit aku , sakit aku ? aku yang tanggung . kau tak payah pikir aku lagi . go on and mulakan hidup kau yang baru dengan sidia , jangan pernah kembali kepade aku and cari aku lagi , aku penad untuk menahan sakit ni wey , aku penad ! 


Tolong lahhhh , butakan mata aku , pekak kan telinga aku , hilangkan ingatan aku wey :'( semua ni mengundang aku tok teringat semua nyaa tentang kauuu , kau tak pikir pon kan ? sedang kau HAPPY aku yang menanggung derita tu ? kau tak pikir kan ? hanye yang ade dalam otak kau janji aku happy and takde lagi FATEN JAHIRAH HASSAN dalam hidup aku " kan wey ? 


Aku cukop sengsare wey , kenape bukan dari dulu lagi kau buat semua ni ? kenape baru sekarang kau tunjuk ? kenape wey ? tak cukop ke kebebasan yang aku beri kat kau , kasih sayang yang aku beri kat kau , and segalanya yang aku beri kat kau , tak cukop ke ? ape lagi yang kurangg dimata kau ? rupa aku kan ? sidia cantik kurus kaya , hidup aku ape je yang ade kan ? 


Aku doakan kau and dia bahagia sampai bebile , terima kasih atas segala harapan kau beri kat aku , ayat manis kau tu semua , aku janji aku takkan lupa kan kau sesaat pun even hati aku saked tok ingat semua ni ,


" aku nak kau tahu kau cinta aku sorangg , takde yang lain "


Aku nak kau jage diri waktu aku tiade dengan kauuuu okayy ? aku sayang kauuu wey . sangat-2 sayang , makan nasi , kalau sakit makan ubat okayyy ! aku dah tak dapat jage kau ag . aku leh tengok kau dari jauh je sayangg , ILOVEYOUUSOMUCH AND FOREVER NURUL IZZATI RAMLEE <3











semuanya hanya tinggal kenangan <3

2 comments:

  1. T______________T byk2 bsabar faa.......

    ReplyDelete
  2. dun b sad,, keep go on wit ur lyf,, live ur lyf,, kay?

    ReplyDelete