STALKERKU

Monday 5 December 2011

ERTI SAHABAT !

FIRTS STORY :')
 Okayy saya mengenali dirinyaa dengan name ADDY :') dulu dia ni sangad sombong dengan saya , kiranyaa susah la kami ni nak bertegor sape , HEE . Lame kelamaan kitorang pon bertegur sape , and now she's my brother , HAHA . taknak brother lain lagi dahh , cukop dia seoranggg <3 Okayy , dia tempat saya story suka duka , nasib baik dia sudi dengar if tak saya tetak kepale dia biar putos :') #sorry abang , main-2 je . kitorang selalu share story about SAD :'( tapi masing-2 kuad tok bagi semangat . Kite sayang abang kitee okayy ? and kepade perempuan di luar sane yang cube untuk game dia , meh langkah mayat saya dulu okayy ? Abang , kite geng sampai mati okayy ? jangan lupaa Adekk yang comel ni , love you so much brother <3 

SECOND STORY :')
Okayy kite mengenali dirinya dengan name AYIE :') If korang nak tahu dia ni mempunyai suara yang sangad manis , kalau dia nyanyiii perghhhhhh syok habis , kalau saya jadi penk dia jadi girl saya cair sey , #wewittt . dia selalu care pasal saya , care sangat-2 doe . sebab tu kite gelar dia SAHABAT SEJATI kite <3 bila kite sedih dia selalu ade untuk bagi kite semangad , even sometimes kite nakmo story dia pakse kite untuk story , dia terlalu baik bagi kite . kite dah lame tak jumpa dia , bila kite free mesti dia tak free . tapi dia tak pernah tahu yang kite selalu stalker page dia , kite nak tahu dia update status ape , sebab dia selalu gado dengan gf dia , awak kite pon care sangat pasal awak tapi kite taknak tunjuk sebab nanti awak kate kite sebok hal awak #maybe lah ken :') awak , kite nak awak tahu kite sayang awak , SAHABAT sampai mati okayy <3

THIRD STORY :')
Okayyy she is mysuperbgirl :') name dia REDD tapi kite panggil dia HONEY/BABY , kenape kite panggil dia camtu ? nak tahu ? sebab dia adelahhh segalanya bagi saya , dia lahh kawan , sahabat , adik , family , couple , musuh :') Redd orang yang paling terhebat dalam list friend's saya , dia selalu buad saya tersenyum eben that time saya sedih , kami always share a story . Redd ni baik sangat , kite dah jumpa dia dua kali , mase kite g bercuti kat JOHO haritu . dia cute sangat , kite rendu nak pelok and cium dia :'( kite rendu nak dengar dia pokpek pokpek :'( kite rindu segalanya tentang dia , awak Redd , kite taknak sesape pun yang replace awak dalam hati saya , saya nak awak je sayanggg <3 so jangan mengade nak tinggalkan saya yehh , saya cubet awak nanti . Redd ni manje orangnyeee , and dia sangad sweed kalau korang nak tahu , awak awak awak kite sayang awak sampai mati juga , ingat jangan pernah sekali pun lupakan saya and tinggalkan saya okayy ? awak milik kite selamenyaaaaa <3 

2 comments: