STALKERKU

Friday 9 December 2011

AKU TERIMA SEGALANYE :')

Hubungan yang kite bina selame 9 bulan 22 hari ni akan jadi satu kenangan yang paling bermakne dalam hidup aku sayangg's :') Terima kasih atas segala kebahagiaan yang kau bagi kat aku . Aku doakan kau happy sayangg , and aku nak kau juga happy dengan dia . 

Kalau aku rindu kau , aku boleh tengok gambar-2 kau kan ? aku bolehh ingat semua kenangan kite kan ? aku harap kau izinkan semua tu terjadi . Aku janji dengan kau wey , aku akan jadi seorang yang kuat hadapi ujiann , dulu kau pernah cakap , ni semua ade hikmahnyee kan ? aku kuatkan diri wey , aku janji dengan kau sayang <3

Thank hadir dalam hidop aku wey , kau banyak mengajar aku erti kehidupan . Siket demi siket aku dah dapat tahu ape kelebihan and kekurangan aku . Maafkan aku tak pernah buad kau senyum selame ni , maafkan aku sakiti kau sayang . Aku harap sangad semua kenangan yang kite bina selame ni akan menjadi contoh dalam hidup kite berdua sayanggg .

LAST SEKALI AKU NAK CAKAP : AKU SAYANG SANGAT DEKAT KAU <3

No comments:

Post a Comment