STALKERKU

Monday 19 December 2011

DIA YANG DIGELAR ADIK :')

SI COMEL SAYA ASH <3

Nak story siket about dia ni :') Okayyy name dia Ashh tapi saya panggil dia " ADEK " . Dia sangat comel dimata saya , dimata korang jugak ken ? Sumpah dia sangat-2 lahh manje dengan saya dan si bf saya . Dia ni kuat menangis , lagi-2 pasal gf dia . HAHAH ! dia ni caring sangat sey , tak boleh tengok orang sedih , bosan or whatever . eee comel lahh dia ni . tapi malangnyee dia masih dibawah jagaan parents kan ? name je dok dekat tapi tak pernah jumpa , parents dia tak kasi dia kuarrr . hmmmm .

Kami memang suka skype :') hari-2 main awchak dengan dia . kalau dah skype sampai 2 3 pagi mmg tak ingat tido dahh . dia selalu teman saya waktu saya sunyi . thank Adek kepeng <3 dia lah segalanye bagi saya , tempat saya menangis , gelak , marah semuanyaa dekat dia . eish kalau takde dia mesti sunyi je hari hari saya . Adek sis nak cakap ni , sis sayang adek sangat-2 okayy ? sis janji akan jadi yang terbaik untuk adek .

ADEK ASH ILOVEYOUU :')

No comments:

Post a Comment